مخاطب خاص

آدامسمو با اون همه“شیک” بودنش … …


بعد نیم ساعت زیر کفشم له میکنم ... ...


  شما که جای خود داری ... ...

سیگار نکش

گفت:اینقدر سیگار نکش میمیری. گفتم:اگه نکشم میمیرم


گفت:اگه بکشی با درد میمیری. گفتم:اگه نکشم از درد میمیرم


گفت:هوای دودی جلوی درد رو نمیگیره.


گفتم: هوای صاف جلوی مرگو میگیره؟


یه کم نگاهم کرد و گفت : بکش…

نسل ما

ﻧﺴﻞ “ﻣﺎ ” … … ﺑﺎ ﺳﻴﮕﺎﺭ ﻭ ﺩﻳﺎﺯﭘﺎﻡ ﻭ ﮐﺪﺋﻴﻦ ﻭ ﭘﺮﻭﻓﻦ،


ﺑﻴﺸﺘﺮ ﺧﻮﺍﺑﻴﺪﻩ.. ﺗﺎ ﺑﺎ “ ﻣﻌﺸﻮﻗﺶ

خاک تو سرت روزگار

شب تا صبح با خودم درگیرم


مثل یه زندانی که معلوم نیس


یا عفوش کنن یا اعدام


اینقد خودخوری کردم که دیگه از خودم سیر شدم


صبح که معلوم نی خوابم یا بیدار


تو عالم هپروت دوس دارم چشامو ببندم


دوس دارم خوابم ببره


و وقتی بیدار شدم ببینم


همه چی فرق کرده


همه خوب شدن کسی دیگه درگیر نیس


هیششکی نمیاد سرت غورغور کنه


حتی چند نفر پیدا میکنی که دوستت داشته باشن


برات مهم نیس فردا چی میشه


مهم نیس امروز چه گوهی خوردی


مهم اینه که شب به موقع بخوابی تا آدم بده نیاد سراغت


مهم اینه که فقط چشاتو ببندی


مثل الان




خاک تو سرت روزگار


بیا برگردیم

بیا برگردیم


به روزهایی که واقعی بود


خنده هاش ، گریه هاش ، معرفت هاش


خیلی وقته خنده هامون مزه لجن میده


خیلی وقته بغل هم گریه نکردیم


خیلی وقته معرفت


بوی گند سیگار میده


یا شاید سیگار بوی معرفت میده


لعنتی


آماده شو برگردیم